Helvetesnatt

denna natt som varit kan vi gärna göra om , om man fick ändra litei den. så jag kunde fått sova hela natten. inte vaknat å ha så förbaskat on i magen ryggen . sen börjar jag kallsvettas. inte nog med det . fötterna och händerna började sticka ngt sjukt.  Känner mig trötts allt dåligt sovande rätt pigg.

Har ont i magen, fötterna ska vi inte ens prata om. de är helt öma kan kappt gå. har fått ngt rött märke på magenska vänta å se om det försvinner annars ska jag kolla upp vad det kan vara. tänkte att det kunde varit att jag legat dåligt men brukar inte det försvinna rätt fort å sen ser märket rätt konstigt ut.
Magen har varit stenhård hela natten..

Bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0