Hjärtultraljud

Nu har vi varit på ultraljudet..
Det gick bra. de såg inget fel än så länge iaf men han sa hela tiden att små hål inte syndes.. gjorde ju inte mig mindre nervös direkt.. Ska tillbaka igen när jag är i v 32.. Det behövde jag aldrig med Isabelle.. Jag hoppas innerligt att allt ser bra ut.Man blir ju lite orolig när de vill göra fler kontroller än med Isabelle lixom.
.. men bebis följde sin kurva iaf...

Alltid lika mysigt att se på skärmen när bebis sparkar samtidigt som man känner det i magen :P haha . å att se det lilla hjärtat slå..

Älskade bebis. hoppas allt kommer fortsätta se bra ut å att du kommer bli en lika frisk bebis som Bella! .

Längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: Maria

allt är säkert jätte bra =)) men vad menar du med små hål? Kram

2010-04-06 @ 13:25:43
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Åh tack söta du :)



Ser att ni har vart på hjärtultraljudet nu!

Skönt att allt såg bra ut iaf :D

Måste vara en härlig lättnad endå? :)



Ja man blir lite knäpp,

när datorn inte funkar :p haha

Men helgen var toppen :)

Hur var eran påsk? :)

Bra hoppas jag .



kramar

2010-04-06 @ 14:04:49
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja det är nog ingen fara ska du se :)

Dom vill nog som sagt bara vara

extra säkra & det är juh super bra ? :)



Mysigt det lät :)

Vi var oxå hos min ena syster,

så kom mina andra systrar + barn & respektive dit,

så vi hade om nån fullt hus haha :D



kram

2010-04-06 @ 14:13:14
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0