Långpromenad

nu kom jag precis hem ifrån en lång promenad :) var ute å gick i 1,5 timme  och det var riktgit skönt!. hoppas det är lika fint väder imon så man kan gå då med. så otroligt ksönt å bara gå för sig själv(eller med hunden) å med musik i öronen :) Gick ner till slottet å längst vattnet  mot stensö sen hem igen :)

Imon blir det som sagt en pomenad igen om det är fint väder :) då ska vi nog gå å kolla på hästarna med  på förmiddagen om vädret tillåter de då förstås.. Bella blir ju så glad då =) .
Så himlans tråkigt när det är sånt tråkigt väder som det var i dag på förmiddagen. men å andra sidan så är det nu på kvällen/eftermiddagen som det är som skönast att g¨å ut å gå själv tycker jag =) .

Undra om det är valpar i teas mage ändå.. hon är inte alls lika pigg när man är ute  å går som hon brukar.. eller var det bara en tillfällig trötthet kanske.. :P
Nästa vecka kan man kolla det tror jag :) spännande. 

Imon tar jag nog en runda med hunden så hon slipper följa med mig iaf :) haha och så jag kan gå i lite mer rask fart ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaa men precis. När började din dotter kunna äta mjölkprodukter?

Jag har inte testat nu på ett tag, kanske borde försöka låta han testa ..

2010-04-12 @ 21:29:29
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0