Läsk mot kramp i vaderna

Nu hr jag precis gjort iordning å lagt Isabelle. hon var super trött .) men det blir man ju av mkt frisk luft, eller iaf jag =) .
Jag å bella var ute å gick en promenad efter att vi åt middag. Var ute å gick i typ 40 minuter.. :) så skönt ute. skulle kunna vara ute hela tiden :) det har vi iofs varit idag typ förutom när bella sovit eller ätit. och när jag lagat mat då :P haha .
Hoppas det är lika fint väder imon =)  då ska vi gå å möta moa när hon slutar skolan tänkte jag. om hon hinner förbi mig innan hon börjar praktiken men det gör hon nog. :) annars får jag å bella gå en egenpromenad  å ut å leka själva :) för ute måste man ju helt enkelt vara när det är så fint väder :)

Tea liggerå är så nöjd  på balkongen nu.. hon älskar verkligen att ligga där. :) titta på alla som går förbi osv :) Min fina vovvse..

skulle ha tagit bilder när vi var ute idag.. men givetvis så var batterierna utladdade.. så ska ladda dem nu innan jag glömmer :)

Har köpt en Läsk idag som tydligen ska hjälpa mot kramper i vaderna.. man ska dricka ett glas innan man går å lägger sig.. har haft kramper i två nätter nu. samma tid båda gångerna.. så hoppas läsken hjälper :) hade ju såna kramper när jag var gravid med bella med ..
Så skriver imon om det funkade ;) om jag kommer ihåg :P haha



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe okej då blir det att gå med stormage hela sommaren då :) Svettigt och jobbigt.. :)

Vet du vilket kön det blir? :)

2010-04-14 @ 20:47:25
URL: http://thomasmamma.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

coolt, funkade det? Vad är det för läsk? :)

2010-04-15 @ 12:00:38
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

vad var de för läsk?? funka de??:)

2010-04-18 @ 23:51:10
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0