massa bus.

Nu har vi varit på dagiset å lekt :) underbart väder ute..  Bell lekta för fullt. gungade lite, lekte i sanden  osv :) . tro inskolningen kommer gå super bra sen :) Känns bättre för varje gång vi går dit. :)
ska försöka gå dit lite oftare nu innan den riktiga inskolningen börjar så kommer det nog gå smidigt :) Min lilla tjej :D

Hon har hunnit äta lunch å ska lägga henne nu så hon får sova :) . först blir det ju byta blöja å se om hon vill göra ngt i pottan innan hon ska sova ;) .



Kommentarer
Postat av: Johanna. Mamma till Liam

Den ligger nästan i mönsterås :) , Men jag vet inte om jag vill ha den, det såg ut som att det var en källare dom hade gjort om. inga fönster knappt. och det gillar jag inte:) men ska åka och kolla iaf :)

2010-04-20 @ 13:01:36
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0