massa motion å lite glass:)

Nu har vi precis kommit in från vår utedag :) gick in till stan tog en glass å så. sen har vi gungat lite å bara gått runt :) varit ute sen  strax eftr 12 så blivit mkt motion ;) min höft känns lite bättre nu men de kommer väl imon bitti eller ikväll;) . är det lika fint väder så ska vi ju ut efter middagen med.. vet inte om vi ska ut hela familjen eller hur vi gör. jag skulle ju gärna vilja gå på min runda ändå.. fast hra planer på att åka till bellas farmor å farfar med. så får se lite hur de blir =)

Ska börja med maten nu så den är klar när älskling kommer hem.. lasange ska vi äta idag ;) första gången jag gör det men hoppas jag lyckas :P haha


Vilket underbart väder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0