Mvc vecka 25

Nu har jag precis varit på mvc.:) Det gick bra där. bebis hjärtljud lät så fint :) det låg på 150 slag/minut.
Järnvärdet var dock dåligt.. men beror nog mkt på att hon jag inte började med järn tidigare.. skulle börjat  i januari, hon hade tydligen lämnat ett medelande  om det  på min hemtelefon :S men  vet inte ens hur man lyssnar av den.. suck.. aja. bättre sent än aldrig som hon sa :)
Nu vet jag ju varför jag varit så trött å haft så ont i huvudet iaf :) ska äta en tablett om dagen i  5-7 dagar sen ska jag ta två st om dagen..

Uppdaterar vikten å de under fliken vikt och sf-mått ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica - 18år och gravid ♥

Sv: Jaha va kul :) Jo det blir järntabletter för mig med :P



Jodå allt är bara bra med mig, men är väldigt trött & har lite ont i huvudet (har inte sovit bra alls i natt) så nu tänkte jag lägga mig o vila en stund.

2010-04-13 @ 14:17:53
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - 18år och gravid ♥

Sv: Det låg på 113, så ganska lågt va det. Jag hade 130 när jag va där första gången, så det hade ju sjunkit en hel del.



Hehe, ja bäst att passa på medans hon sover :)

2010-04-13 @ 14:27:38
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0