Mysigt :)

Är helt slut. har precis ätit å så :)
sitter här med ont i huvudet å en busig unge som vill ha all uppmärksamhet.. :)
förhoppningsvis går huvudvärken över snart. :)
När Bella ska sova så ska jag nog ta ett skönt bad.. det känns somom det behövs idag . bara ligga å läsa lite.. så hoppas inte det är för mkt bra  på tv:)
Hoppar nog halv 8 hos mig idag då jag tycker det varit tråkiga deltagare med :P
sen får det gärna börja ngt bra kl 8;) så jag har ngt att göra då :P Haha

Var iväg å kollade på barnvagnar å så innan :) .så nu ska vi snart beställa den :)
Sen blir det troligen en tripp till Ullared med några vänner i början på sommaren:) mysigt. kul å bara åka iväg en sväng så där..

Nehe nu ska jag vila mitt lilla huvud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0