Ny dator:)

Nu är jag tillbaka med en ny dator :P Den gamla var inte mkt att göra åt. får glädja mig åt att bilderna gick å rädda å det var ju huvudsaken:) har dock inte lagt in något  på denna dator än.
Men gud så tomt det varit utan datorn. tänk vad beroende man kan bli av en sådan plåtburk:) men man fixar ju allt här. kollar vad som går på tv, betalar räkningar osv. :P
Jag är evigt tacksam för denna dator :)

Idag har vi inte så mk planer. valborg å jag är inte sugen på att göra ngt.. ska väl ta oss till brasan iaf så bella får titta. mer än så händer nog inte iaf.
varit en riktigt depp vecka. och den är inte riktigt över än. sovit kasst, huvudvärk osv. Men hoppas de blir bättre. Imon ska jag försöka sova ut ordentligt. det behövs.

Har inte hänt så mkt nu sen datorn gick sönder iaf.. kom ner  på stan å köpte bellas regnbyxor fast det kanske jag skrev när jag mobil bloggade? sen har ida å ella varit här å så :)

Nehe nu ska jag se om jag kan läsa lite bloggar som jag missat massa på :P .

Ha en bra valborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0