Packar lite.

Nu håller jag på att packa lite infrör i morgon.. blev lite ändrade planer.. jag å bella åker med mamma till syster. sen kommer jakob senare.. han hade några ärenden att fixa å jag ville inte åka senare ;) haha .
kalas att det gick att lösa så smidigt iaf :)

Ska nart gå å lägga mig eller aa efter jag packat å så .. :) lär ju glömma hälften som vanligt. men börjar med bellas grejer som är viktigast=) haha ..
kameran får jag inte glömma heller så den ska jag nog packa ner  på en gång :)

Nehe nu ska jag fortsätta så jag får gå å lägga mig snart :)


Kommentarer
Postat av: Emma Gunnarsson

Hej! Vill tipsa dig om min sida! Hoppas du gillar den! :) babyshop.blogg.se

2010-04-01 @ 22:49:55
URL: http://babyshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0