Så duktig :)

morgonen började lite tidigare än jag hoppats. bella ville upp halv 7.. så då var det bara att kliva upp :)Men vad gör det när det är värlend mysigaste tjej :) sdsm älskar att sitta under täcket å mysa på morgonen å titta på tv:) underbart :)
efter lite lek å frukost gick bella til pottan.tänkte att jag skulle passa på att ta av henne blöjan.. och ja då kissar hon där :) så duktig tjej.. hon har börjat gå tillpottan själv ibland. dock har hon ju oftast blöja på sig men bara att gå dit å sätta sig är ju ra :)  hon öppnar ju örrarna nu så även om dörren är stängd till toan så går hon dit :)

Blir s stolt :)

Älskar dig. Du Gör mig så lycklig <3

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Hej :)



Hur mår du & magen ? :)

Bara bra hoppas jag.



Haft en trevlig helg? :)



Kramar

2010-04-19 @ 09:51:24
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Okej så bra :)

Jo tack vi mår oxå bra :D

Även här skiner solen ;)



Ok,hoppas dom övriga dagarna var bra iaf då? :)

Min helg var helt okej.

Gjorde inget speciellt :p



Hmm njae inga planer för veckan än iaf :p

Ni då ? :)



kram

2010-04-19 @ 10:08:23
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

ja den är större o längre ner uppfattar jag den som :) är din likvärdig med din första tös?

2010-04-19 @ 17:31:49
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0