Städdax

Nu sover bella :) hon hade ingen feber innan vi la henne iaf :) skönt :)
jag håller på att plocka iorning.. har ju hamnat lite efter nu när jag först blev lite dålig sen har vi ju varit iväg :)
men nu får man ta tag i det även om de är fint väder.. tråkigt :P
balkongen är iaf öppen å släpper in massa frisk luft :)

Iveckan måste jag ner på stan någondag iaf.. så hoppas bella blir bra snart :) annars får jag åka ner på stan precis innan de stänger ngn dag .
Ska köpa ett par regnbyxor till bella. hon börjar ju förtusan dagis nu snart :O stora tjejen.. tror det kommer gå super bra. hoppas det iaf. :)
Hade hoppats på att vi kunde gått dit ngn dag denna veckan med men dt beror ju helt på hur hon mår...

Nehe nu ska jag fortsätta att göra lite nytta och äta lite bullar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0