Städ/tvätt

Nu håller jag på att tvätta här hemma. tråkigt är det men ett måste :)
Bella sover då hon inte sovn ågot  på förmiddagen. så hon lär nog sova länge. men mormor(min mamma ) var här med ett stort påskägg till bella. men nalle å så i :) sen hämtade hon tröttis hunden med ..

Nu ska jag dammsuga köket hade jag tänkt sen blir det skura golvet :) passa på mellan tvättmaskinerna :) 

Fick hem mitt paket idag :) hade beställt lite smink till mig själv :) mineralsmink å jag är nöjd :) sen kom det lite annat tråkigt :P typ räkning å så :P haha. :)


nehe nu ska jag ta tag i städningen :)

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

hehe okej :)

Ni har tur ni ;)

Men nu har vi iaf uppehåll,

men ingen vårsol :(



Jadu i helgen blir det väl

att åka runt till olika släktingar

& äta påsllunch :p haha

Vad ska ni hitta då ? :D



kramar

2010-04-01 @ 12:28:38
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0