Today

Idag så har ella och ida varit här. :) vi har bakt å fikatliteå så :) gått till netto å handlat en mjölk å så :P .
Nu är jag fruktnsvärt trött. borde egetnligen ta tag i disken men orkar verkligen inte..

Jag som ändå gick å la mig i tid igår.. runt 10. Men är helt slut ändå.
Blir en tidig kväll idag med, eller efter alla bra program på tv. så runt tio :)
ska nog ta mig ett bad ikväll med :) så skönt å bara ligga där å läsa lite :)
Isabelle ska också få sig ett skönt bad..

imon är det torsdag å då ska jag tvätta... det ser jag verkligen inte framemot.. Men ett måste tyvärr.. tur att det brukar gå rätt så fort ia :)
Är det fint väder så kanske vi hälsar på bellas dagis innan?(=

Nehe nuska jag mysa/busa med bella..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, tack. Detsamma du. :P

tvätta skall jag med göra i morgon, alltid lika skoj!

Ja, då.. graviditeten har rullat på. Det går så foprt att jag knappt hinner med. :P Var lite jobbigt efter första ultraljudet då de misstänkte att det var fel på en njure men skönt nog är läget under kontroll just nu. :P

Hur har din gravidiet varit då?

2010-04-21 @ 17:20:39
URL: http://pyttianna.se
Postat av: Snart pappa.

Det här med spjälsängar vad föredrar du om det?

2010-04-21 @ 19:15:23
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0