tyst...

Vad tyst det är här hemma. Min finaste sover å den andra jobbar.
Ganska skönt när det är så lugnt men jag blir så himlans seg.. sitter ju bara å vänta på att Bella ska ropa mamma :)då kommer hon stå där i sängen men nallen i famnen å vara så glad:) hon är alltid så glad när ho sovit klart :) Jag är så himlans lycklig..
Undra vad jag ska hitta på när hon ska börja dagis.gud så tomt de kommer bli.. Men vi få njuta dubbelt så mkt när hon är hemma helt enkelt :) tror hon kommer få det toppen..Leka med massa andra barn osv. Jag ska passa på att göra allt det tråkiga när bella inte är hemma så vi bara kan hitta på massa skoj när hon är med mig :)

Min stora tjej.. jag älskar dig! . :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0