Utelek :)

Nu har vi varit ute en sväng :) blev inteså länge för bella får sova innan lunch idag eftersom jag ska till mvc sen =) .
Vi gungade lite å så mötte vi bellas blivande dagisfröknar :) så otroligt trevliga ...
Ska se om jag kan gå förbi där någon dag så hon får träffa alla andra barnen å fröknarna ltie mer  innan hon ska skolas in :)

När bella sover så ska jag göra lite nytta :) Vika tvätten som jag har klvar att vika från igår. orkade bara vika hälften. :)diska upp efter frukosten å så. :)skippade ju de så vi skulle hinna leka lite först :)

Efter mvc så blirdet ut å leka igen... :) man får ju verkligen passa på när det är så underbart väder..



Kommentarer
Postat av: Veronica - 18år och gravid <3

Sv: Okej :) Jo men precis, jag känner likadant :)

Jag va på mvc idag, vägde mig, mätte magen och hörde på lillens hjärtslag. Så underbart :)



Hur är det med dig och magen idag? :) Och din lilla dotter? :)

2010-04-13 @ 12:02:17
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Fanny

åh va härligt :) så tur att sånt där oftast växer bort :)

är pappan mörk eller ? (konstig fråga kanske :P hehe)

men hon såg lika brun och fin ut som min lilla skatt ;)

2010-04-13 @ 13:12:29
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0