vart tog de fina vädret vägen ?

Känns som om detta inte kommer bli en bra dag. har ont i huvudet å mår illa.kan inte den jävla huvusvärken bara fdörsvinna?trött på att ha ont i huvudet var å varannan dag. :/men man får väl njuta lite extra när man slipper den helt enkelt :)
Illamåendet vet jag inte var den kom i från. men den försvinner väl den med hoppas jag .

Vädret verkar ine vara ngt att hurra för idag heller. jag som har för mig att jag läste att det skulle bli fint väder i helgen ? .men de stog väl fel, eller så var det någon helt annanstan i vårt avlånga land :(

skulle ut å gå nu på förmiddagen som vi brukar göra  på söndagar om det är fint väder.. men få se hur de blir idag .. jag är inte alls sugen på det. få seo m älskling är sugen när inte vädret är på topp.. ska de gå ändå så följer ju bella med , då kanske man ska passa på att sova lite ? .
Eller så följer jag med helt enkelt.. Kanske mår bättre då=)

Lillsnuttan sitter å kollar på Skrållan å tjorven nu =) mysigt  såhär på morgonen :)
Lite förvånad över att hon vaknade "tidigt" idag .-. kvart över 7. för det tog lång tid innan hon somnade igår. hon var inte ledsen eller så men låg å vred å vände på sig å sjönt å pratade..

nehe nu ska jag sätta mig hos henne innan jag ska fixa frukosten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0