Alla <3 dag

Nu har isabelle å pappsen gått på en promenad.. jag stannade hemma tänkte ta det lite lugnt för jag ha ont i huvudet.. vill ju att det ska gå över till ikväll..
tänkte bada hunden å så medans de är borta iaf.

vi har inte så mkt planer för idag mer än ut å äta då.. Blir å bara vara hemma å njuta av varnadras sällskap helt enkelt =) finns ju inte mkt bättre.
jag ska ta en dusch å så med.. men de får bli efter att hunden har badats :P .. Mamma har iaf hämtat India nu . Hon som blandannat väckte bella kl 8 idag för hon började skälla :P haha ..
tur att kl inte var typ 7 :P

Nehe nu ska jag göra lite nytta =)

Ha en bra dag allihopa=)


Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Glad alla ♥ dag. :) Hur ska du spendera dagen?

2010-02-14 @ 13:04:31
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

awe grattis då. :) vi får besök snart så vi ska fira med de :)

2010-02-14 @ 14:44:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig kväll med god mat....

2010-02-14 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0