Bakdag :P

Jag å lillälskling sitter å kollar på lotta. bella blir helt inne i filmen=) så söt=)hon springer å sätter sig i soffan elelr i sin stol =) . min lilla älskling=) .
idag har vi inteså mkt planer. mer än att jag ska baka lite. ska försöka baka de där jävlabullarna med vaniljkräm i.. brukar alltid misslyckas;P eller de blir ingen kräm kvar i bullarna :P haha få se om jag lyckas idag ;) haha

skönt  å bara ha en liten bakdag. tänkte baka sånt som är lätt å frys in.. men lär väl bli så att jag inte orkar baka mer än de där bullarna ;) haha.

ska lägga upp en bild på bellas hår när det är blött sen.. snacka om korkskruvar ;) .
haha ..

Imon är det måndag med.. tiden går fort. :) då blir det ny magbild också.. ska försöka att inte glömma den nu när jag byter vecka på en annan dag :P haha tycker inte magen växer så mkt längre. men inte så konstigt så fort som den växte innan =)

nae nu ska jag fortsätta att mysa med Isabelle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0