bokat tid

Nu harj ag bokat tid till barnmorskan. ska dit i mitten av april. då är jag i vecka 25.:)
men innan dess så ska jag ju på hjärtultraljudet.. väntar på att få tiden nu bara.. antagligen blir det i slutet på mars eller början på april iaf :)
Hoppas allt ser bra ut.

Idag skulle jag å bella egentligen gått ut å lekt i snön å med hunden med mamma men hon vr tvungen att jobba. men det gör inte så mkt. för bella vaknade så tidigt idag så hon kommer vara trött nu när som  så vi får ut å leka mellan mina tvättider ist. om inte hon å pappsen går ut å leker ist :) man får ju passa på lite nu när det är snö.. :P

Imon ska vi träffa Ida och Ella iaf=) .

sen på torsdag kommer Moa =) . då ska vi spela bowlingå äta tacos å så med Lilian =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0