Ganska tråkigt men nästan ett måste :P

Idag har vi varit iväg en sväng sen så har jag städat..
var hemma hos bellas farmor å farfar å åt lite å så =) . härligt.. Nu ärd et melodifestivalen.. fruktansvärt tråkigt egentligen men nästan så man måste kolla på det :P haha .
Imon ska jag handla lite med mamma. tänkte baka lite bullar med vaniljkräm å så imon =) en riktig bakdag.. perfekt när det är så tråkigt väder ute =)

på måndag ska vi iväg på en sak :) annars har vi inte så mkt planer.rätt skönt å bara ta det lugnt..  har typ inga planer för nästa vecka.. ska till öppnaförskolan med Ida någon dag. och tacoskväll med Moa å Lilian på torsdag =)

Nehe nu ska jag kolla på melodifestivalen :P haha

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jag önskar att jag kunde ge ut lösenordet till de lösenordsskyddade inläggen till vem som helst.

Men jag har valt att bara ge ut till de närmsta jag känner, så som familj och nära vänner.



Men du missar garanterat inget! Jag skriver bara om Williams undersökningar på sjukhus osv.

//mia

2010-02-21 @ 07:58:41
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0