God morgon

Orkade aldrig uppdatera bloggen igår sen :P alldeles för trött. gick på stan med lina en sväng iaf. köpte lite mått till lillbebis.
ska ner på stan sen närvi fått pengar.. köpa ett par söta jeansleggings till isabelle och sen ett till mig själv tror jag :P
ska även köpa lite toffsar å så till Bellis=) . så jag kan sätta upp hennes hår lite=) hihi ..

Idag har Jag inga planer iaf. Bara ta det lugnt.. Jag är helt slut idag med. var vaken alldeles för länge igår. jag som brukar lägga mig absolut senast  kl 11.
Ska se om mamma har tid för en långpromenad idag om jag orkar tror jag..

Idag blir isabelle stora tjejen .. hon blir ju faktiskt 15 månader :)

nae nu ska jag busa med henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0