God morgon=)

Idag fick jag sovmorgon=) skönt. men som vanligt kan jag inte sova så länge iaf. eller till halv 10 sov jag idag typ. men litelängre än vanligt :P haha .
Har inga direkta planer idag iaf.ska nog bara ta det lugnt.. ska skura golvet å så idag .. passa på när bella å jakob inte är hemma sen.
skönt med en helg utan några planer iaf.bara ta dagen som den kommer beroende  på hur pigg man är helt enkelt=).

Jag har verkligen ingen lust till att gå ut i detta vädret.. är så fruktansvärt trött på snön nu. känns som om de komemr vara snö i mars med.. men hoppas inte de..:)

Idag skulle jag gått in i v 19 om jag inte hade vått nytt bf :P så blir ingen magbild idag .. utan den kommer på måndag då jag går ini  v18 igen ;) haha . Längtar efter dig bebis <3



Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Jag tror det blir en tjej igen :) Men vi får väl se...

2010-02-20 @ 11:41:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0