God morgon

God morgon..

Bella vaknade halv p tror jag klockan var :P haha .. så nu har vi ätit frukost. hon har ätit gröt å macka och jag macka  å druckit nypressad apelsin juice.. super länge sen jag drack det men ska börja med det igen . dock är apelsinerna slut så får köpa nya.. men de är ju så billiga nu på vintern=) så då måste man ju verkligen dricka nypressat=) gott som tusan:P

Bella leker för fullt just nu samtidigt sm hon kollar på barnprogram ibland:P allt på en gång:P haha .
Har hunnit vara ute med hundarna med. å jag är så jävla trött på snön. blir ju inte bättre av att de inte skottat överallt än.. så man håller ju påatt slå ihjäl sig.. knas..

Idag ska jag bara handla . om inte jakob gör det då . sen ska jag ta det lugnt. ont i huvudet å mår lite illa idag.. hoppas de går över snart så det inte är migrän eller ngt som tänker jävlas med mig IGEN.

sen blirdet middag lagom till att moa kommer med =) plommonspäckadkarre med potatis och sås=)

nee nu ska jag mysa i soffan med Isabelle =)


Kommentarer
Postat av: Ett mirakel på väg

Tack det samma :) Har den 26e aug :)

2010-02-03 @ 10:45:41
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~

Hej :) Jag har antagligen bf den 18 juli, men det kan ändras. Jag var ju kortare gången än vad vi trodde så nu får vi vänta till nästa ul och få ett datum spikat då :)

2010-02-03 @ 12:15:47
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0