hos syster

Är hos syster nu.. är så sjukt trött ..kommer nog somna framför tv sen ..
hundarna leker för fullt å mamma och barnen kolla åp barnprogram , eller mamma läser tidningen och barnen kollar..
jag ska snart gå ner å sätta mig där med.. sen blir det lets dance. om jag inte hunnit somna;)haha
vi har ätit stuvade makaroner åså idag iaf. gott som tusan var det .. ine så ofta jag orkar laga det s extra gott när man väl äter det :P

nehe nu orkar jag inte skriva så mkt mer.. imon går jag in i v 18 !  och det är bara 6 dagar kvar till RUL=)

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Nej klart att allt inte behöver se bra ut för att man känt rörelse. Men man vet ju iaf att bebis lever, det är ju en trygghet bara det :) Så jag tänkte.

2010-02-13 @ 10:17:31
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0