Mat mat mat.. HUNGRIG

jag är så hungrig.. men blir inte mat förens 5 när resten av familjen är hemma =) . smaskens ska de bli..
har bestämmt för att göra tacospizza eller ngn pizza nu i vekcna iaf =) .
så jävla gott med hemgjord pizza :)
sitter alltid å funderar på massa mat när jag är hungrig. dock har jag ingen fantasi.
så känns som om det blir samma mat hela tiden :P haha

Har betalat lite räkningar å sånt trist nu... ska snart ner  i tvättstugan igen å hämta den sista tvätten . hoppas allt är torrt nu=) . sen ska jag börja lite smått med maten .. =)  så laxen kan stå längei ugnen på låg värme . då blir den saftig å god =) . muuumms =) .



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hemma gjort pizza är godast :) !!

2010-02-15 @ 16:16:57
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0