Mjölkfri fullkornsvälling

Dags att uppdatera lite kanske..
hade svomorgon idag . så sov till kvart över tio.. skönt..:)det behövs verkligen ibland. :)
igår åkte jag å moa å handlade lite.. köpte bland annat fullkornsvällling från 1 år. MJÖLKFRI! . har aldrig sett den på maxi innan så det var jag tvunen att köpa.. ska börja vänja bella lite sakta nu. :) så hoppas hon blir mer mätt och de... finns även fullkornsgröt också. så de ska jag köpa nästa gång men har typ 6 packet gröt så tänkte göra slut på de först=) .

idag blir det en lugn dag . ska till bellas farmor  åfarfar en sväng för farfar fyller år =) trevligt. sen kommer mamma förbi med en tågbiljette till mig med .. ska ju till syster imon å passa barnen.. men ska bara passa dem påfredagkvällen men kommer hem igen på lördag.om jag inte tar tåget på kvällen. det är inte riktigt bestämt än :P hehe .

Nehe nuska jag ta upp bella som inte ville sova sitt första pass;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0