Rutinultraljud!

Nu har vi varit på det efterlängtade ultraljudet=) Allt gick super bra. hade en jätte bra barnmorska eller vad de nu är för ngt ;) och bebis mådde toppen. full fart hela tiden =) .
bf flyttadfes fram till 1 augsti :) men bebis är gärna välkommen i juli med ;) ahah
så idag är jag "bara"  i v 16+3 ;) så nu måste jag komma ihåg att jag inte byter dag på lördagar osv länge;)

jag var så jäkla nervös innan vi såg att allt såg bra ut.. men vilken känsla det var att få se sitt barns hjärta slå oh se den sprattla å ha sig.. den vinkade också=) .  gud vad jag längtar till augusti nuu =)

hjärtultraljudet blir i slutet på mars eller början på april tror jag ..

lägger upp ultraljuds bilderna lite senare.. ska äta lite först =) .


Kommentarer
Postat av: Johannaa

ååh det är ju så mysigt på utraljud :) . när jag var på ultraljud så gäspade han :) hehe.

2010-02-18 @ 10:59:30
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0