segis

Är seg i hela kroppen idag .. drygt som tusan.. men det går väl över,brukar ju vara seg dagen efter migrän:P
ska träffa moa en stund sen iaf=) . hon har ju lång håltimme idag ;)  vi ska ner på stan en sväng å så tror jag ..
sen ska jag tvätta idag med..  det suger.. men ett måste det med

imon blir det simhallen med moa å isabelle iaf =) var en evighet sen jag var där sist. jag är inte så där super förtjust i simhallen å de .. men isabelle komemr nog tycka det är superkul så då får man ju offra sig ;) haha .

nehe nu ska jag göra mig iordning ;)

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Aa okej :)



Mm jag vet, det känns som om huvudet ska sprängas :/

Och som sagt,inget hjälper!



Okej så bra :)

Jodå min helg har vart bra,

skapligt lugn :)

Kan behövas ibland det oxå kanske :)



Skoj att gå till badhuset juh :D



Kram

2010-02-08 @ 12:00:36
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0