Skön sovmorgon

God morgon..idag var det min sovmorgon. så ov till halv 12=) så jävla skönt.. var uppe och ute med hundarna först vid 8 typ. sen höll jag moa sällskap tills hon skulle åka.. hon sov här igår. :)
vi åt lite semlor å chips å sen åt vi plommonspäckadkarre till middag=) .

Idag blir dte en lugn dag iaf. ska  göra scones idag igen. ska se om moa vill ha det med isf gör jag de ikväll när hon kommer. hon ska sova här i natt med efterson jakob ändå inte är hemma. så slipper båda hon å jag sitta själva=) trevlgit med sällskap :P hehe .

Igår fick jag så sjukt ont  i ryggen . kändes som någon högg mig.. höll i sig ett bra jävla tag.. ont som fan.. fick ta en panodil för att det skulle gå över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0