tvättar.. vårskor

Nu håller jag på att tvätta för fullt.
tråkigt men ett måste.. ska snart springa neri tvättstugan igen .. vi har fått ny torktumlare  och nytt torkskåp :) tyckte de vi hade innan var bra så detta kan väl bara bli bättre ;) lär ju vara jätte tort när jag kommer ner :) skönt.

idag kanske jag ska baka lite, har inte riktigt bestämmt mig än få se vad de blir. måste handla å så först i sf.. är sugen på grekisk sallad med... gud så gott det hade varit..
men vitlöksbröd till typ :)

har hittat ett par vårskor som vi troligen ska köpa till isabelle sen =) . söta var dem tycker jag .. men de behövsju inte köpas än.. för det verkar ju vara snö i evigheter här :P haha

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hihi tack så mycket :)

Ja den börjar synas ganska bra nu :D



Imorn ska vi på det andra Ultraljudet :D

Den här gången lär dom väl få fram en

vecka tycker man :p hehe!



Allt bra med er idag? :)



Kramar

2010-02-23 @ 14:22:48
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja men du är nog inte helt fel ute :p

Jag sa nog att det var på en tisdag vi skulle

göra det :p hehe,

men jag blandade ihop det med förra gången som

var en tisdag haha :D

Hänger du med? :)



Ja altså enligt mina beräkningar

& enligt Vul så ska jag va i vecka 20 nu,

men ja som sagt,Ultraljuden verkar

juh ändra tiderna :P hehe!



Halsbränna lider jag med av :p hehe!

Annars är det bra här med!



Blir det att hitta på idag då? :)



Kram Kram

2010-02-23 @ 14:39:55
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0