Bebis<3

Gud vad jag längtar tills jag får känna sig röra dig där inne, tills jag får höra dina hjärtslag, tills jag få se dig på ultraljudet. Vad är det för buse som gömmer sig där inne? en tjej kille? spelar absolut ingen roll du är redan så älskad! . längtar tills hjärtultraljudet så jag får se att allt är bra. så inte du heller fått några dumma fel på hjärtat..
tänk att en så liten,en som man aldrig träffat kan få en till att längta så mkt, kan vara så älskad.

Jag längtar tills jag får se dig, får hålla dig i min trygga famn. Tills jag får se dig å isabelle växa upp. se hur isabelle reagerar på sitt nya älskade syskon. Tänk om man kunde spola fram tiden lite.. bara lite sisådär några månader.. eller det räcker med en då är det ju närmare ultaljudet..

Er kommer jag skydda med allt jag har. Ni kommer alltid vara det finaste och mest värdefulla jag har!  

Mamma och pappa älskar dig redan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0