du förtjänar mer!

Sitter å kollar på wallander =) kan hela utantill typ så inte så kul. men tycker den är bra iaf :P eller den var ju bättre första gången jag såg den så klart :P haha
imon ska jag upp tidigt. då är det ju min morgon, sen ska jag ju ut med lilla india med :) . hon sover just nu i soffan vid jakobs ben.. :) så söt. ska slänga upp bild på henne imon tänkte jag :P om jag får någr  bra bilder på henne då :P haha .
ska tvätta imon också. sen ska jag bort till ida å de.. ska handla till tacosen och så ska vi ha lite tacosmys. ida jag och amanda =) . trevligt som tusan kommer de bli..

jag tänker på dig vännen.. du är värd så mkt mer, någon som älskar dig för den du är och någon som får dig att känna dig trygg .Du förtjänar någon som framhäver din personlighet inte ändrar den . Stå på dig vännen. jag finns här å stöttar dig i allt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0