(=

Nu äntligen är hela familjen helt friska=) elelr det var vi igår kväll me osv.. jag mådde lite illla i början av dagen å så men  sen blev det bra =) underbart. Jag vill aldrig med ha kräksjukan =) . nu ligger min stackars mamma hemma å är sjuk :P  så snart blir väl även hennes man sjuk. haha . det lär ju gå runt :P

idag blir iaf en lugn dag ... ska bara slappa å njuta av att vara frisk typ (:
på onsdag ska jag nog träffa ida om hon kan då å så:P sen har jag inga mer planer för veckan=) . syster ringde precis å de kommer kanske på söndag=) . vore ju trevligt.. hennes man fyller år på måndag med.. :)
och nästa vecka ska jag vara hundvakt åt deras hund, så då blir det fullt upp. men två hundar ;)

Nehe nu ska jag ta mig en macka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0