Förjävligt

God morgon=).
Sov till halv 10 idag vilket var super skönt vaknade dock av lite huvudvärk.. inte speciellt förvånad för det är mer än en vecka sen jag hade migrän;) så trodde det var dn på g så la mig i soffan och somnade om en stund. Kunde dock itne somnar..
så nu sitter jag här . ätit mina morgon skorpor. perfekt mot illamående =) och sen en burk kall cola till de;) Underbart=)

Idag har jag inte så mkt planer... måste ner på stan men tänkte se om mamma har tid å kan följa med mig när on slutat jobba.. så slipper jag bussen och de.. sen när Moa slutat skolan ikväll(jhon slutar kl 8 idag)  så ska jag med hem till henne. närmare till tågstationen så behöver jag inte gå upp lika tidigt =) hihi .

Få se om jag tar kort på mitt hår idag eller imon.. :P nästan pinsamt att lägga upp en bild eftersom de verkligen ser förJÄVLIGT ut =) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0