fullt hus

Nu är vi hemma hos mamma. eller aa har varit hela dagen. men inte hunnit uppdatra fören nu=).
Även min syster å hennes familj är här så nu är det verkligen fullt hus här hemma=)med det är bara kul. hr äit hemmagjort pizza å så idag super gott. ska snart äta lite glass å bananer å chokladsås=)
Bella har varit jätte bra idag . inte alls sås norig =) så nu är hon typ frisk=) .Skönt de.

ikväll ska vi spela lite kort å sånt :) så skönt att komma hem ibland å bli lite ompysslad;)haha det behöver man även om man är mamma själv;)

Imon om bella fortfarande är bra s ska vi till denya lekhuset.. inte leos lekland utan de andra=) hoppas de blir ksoj.. kul för mina syskonbarn med=) . så kan jag passa påatt leka av mig;) haha . nej men bella kommer nog tycka det är kul om de finns någon hörna för de små barnen som e finns på leos lekland=)  ska ta mssa bilder då med;)

Tog bilder på min prinsessa när hon äter banan själv idag ;) så söt :P hehe .. men de lägger jag in när jag kommer hem imon=) såå bilderna kommer på min dator;)

Nu ska jag göra chokladsås.. hoppas den blir  god;) sen umgås med mina älskade syskonbarn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0