God morgon

God morgon alla pigga =) .. bella vaknade 5 i halv 9 idag så då var det bara att kliva upp från den otroligt sköna sängen å gå till soffan där de blev lite mys innan frukost =) .
trodde jag skull vara jätte trött idag eftersom jag inte kunde somna igår..visste inte hur jag skulle ligga eftersom jag har så ont i ryggen .men ja tillslut så somnade jag ju iaf.. efter ha vridit  å vänt mig minst 100 ggr;)

idag har vi inte några planer alls. både skönt och tråkigt.vi ska kanske ner till stan en sväng och fixa tågbiljetter till tisdag. men har inte bestämmt om vi gör de idag eller imon ;) ser verkligen framemot att fixa håret lite. det behövs ju om man säger så ;) haha

tror jag ska sova lite sen när bella sover.bara föpr att jag ska orka med hela dagen =) . man får ju passa på att njuta lite när hon ändå sover lixom =) . men så brukar jag ju tänka men sen ångrar jag mig iaf ;) . man blir ju trött efteråt :/

nehe nu ska jag kolla runt lite här medans bella kollar på barnprogarm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0