home

Nu är jag hemma igen .. skönt som tusan för jag ärminst sagt helt slut i hela kroppen. känns som om jag inte sovit mer än 4-5 timmar inatt. men jag sov från 1 till halv 9.. så ganska mkt ändå ..  men tar på krafterna att springa runt å leka å de =) . hehe . 
Har haft det jätte bra hos mamma, och det är alltid lika trevligt att träffa syster med familj=) .
 tog lite bilder från leklandet men jag är alldeles för trött för att lägga upp dem nu..
Isabelle är också helt slut idag .. hon har bara vilat en gång idag och sovit en.. så hon kommer nog somna som en stock kl halv 7.. (:

jag ska ta mig ett skönt bad ikväll. det är mer än välbehövligt. bara slapp och läsa en tidning lr något =) . underbart. sen en kall cola till de ;) . Underbart.. sen ska jag lägga mig itid ikväll och ta en riktig sovmorgon imon =) .

skriver mer sen kanske =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0