hoppas

Blev ingen middag å de får ta det en annan dag =) .
så jag sitter å kollar på lets dance nu.. ska snart göra lite frallor och  en kopp tee=) gott ska de bli =)
sen hoppas jag det går ngt bra på tv. men man får väl inte hoppas för mkt ;) haha
håller på att skriva  en inköpslista på vad som ska handlas.. skönt att börja i tid så man bara kan fylla poå när man kommer på ngt :P

Imon ska jag träffa ida. (om bella fortfarande mår bra ) .. då ska vi ner till stan så jag kan hitta något till lillen. sen ska vi till amanda  på bb. hoppas verkligen på en spyfri natt igen =) . så jag kan få titta på den lilla å träffa lilla ella..

nehe nu blir det tv mys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0