ingen ork eller lust

dags för ett inlägg nu. hra inte haft ork eller lust att skriva innan .. mår illa . trött ont i huvudet .. jaa listan kan nog bli rätt lång.. men har inte spytt än iaf. skönt..har nog inget att spy upp eller iofs :P
ska göra mig en kopp tee snart. sen ska jag försöka få i mig ngt att äta..

bella är frisk nu iaf. det är ju huvudsaken. hon är pigg som bara den . lite jobbigt måste jag erkänna när vi inte är lika pigga. haha .
ser redan framemot kvällen . titta på film å sen sova. ska nog sova när bella sover sin andra gång med..

nu ska jag fixa mitt te å fundera på vad jag kan få i mig för ngt sen .


Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Meja kom sex dagar över tiden med kejsarsnitt eftrsom dom upptäckte att hon var så stor...



Förresten så har det gått 100 dagar för oss idag :D

2010-01-24 @ 13:30:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

ne jag åkte på det förra året och fy faaan vad jobbigt det var - speciellt när man har ett barn att ta hand om också.

2010-01-24 @ 14:50:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0