Isabelle

nu ligger mitt lilla hjärta i sängen å ska sova. :) Tänk att något så fint är skapat av mig och min kärlek. Att vi fått äran att vara de perfekta föräldrarna till henne, att bli älskade av henne och älska henne å otroligt mkt tillbaka.
Finns inget som gör mig så glad som att veta att jg har hela mitt liv framför mig och det ska jag dela med min under bara dotter (och bebis i magen) .

Tänk att från att ha älskat min kärlek till att få känna på en helt annan känsla något som alltid kommer vara starkast. kärleken till sitt barn. den kan aldrig svalna, den kan man inte ångra, den bara växer och växer och man blir bara mer å mer stolt.. säger givetvis inte att jag älskar jakob mindre men kärleken är på ett annat sätt till sitt barn. jaa ni föräldrar vet ;) .

Jag vill bara säga att jag är så jävla lycklig! ´Älskade isabelle. du är underbar

Kommentarer
Postat av: Malin

jahaa nice, så då ska du alltså ha den 23 :P

2010-01-10 @ 11:27:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Teresa / TUMADRE

Håller med. Inget är starkare än kärleken till sitt / sina barn.

2010-01-10 @ 11:36:42
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0