Kort inlägg

Har varit med ida och amanda idag .. eller amanda  åkte hem efter ett tag men trevligt var det... hon är så söt lilla ella =) sov så gott i min famn =) hihi .
ska se om jag kan träffa henne i helgen med =) Bella ska få träffa Ella lite med. :)kul å se hur hon reagerar. 
annars har jag inte gjort ngt idag... är sjukt trött nu iaf.  så ska bli skönt att sova sen. imon ska jag tvätta.. det ser jag inte framemot ;) hatar att bära ner tvätten vet att jag får så ont i ryggen sen.. de suger.

sitter å kollar på tv nu.. åt pannkakor innan gott var det . fick intei mig mer än två dock.. mår illa.. hoppas illamåendet försvinner snart =) .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är hon söt lilla Ella ... Men du har en liten Bella somoxå är så söt .../ Ida s mamma

2010-01-15 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0