Läkarbesök (på Mvc)

Nu harj ag varit å pratat med läkaren på Mvc..
Fick vänta i 25 minuter innan jag fick komma in . drygt som fan! .
Men iaf, vi kom fram till att vi ska göra ett extra ultraljud i v 24 typ och kolla bebis hjärta precis som vi gjorde med bella. sen ska de även komma hjärtat lite extra när bebis är ute =). känns skönt(:
Fick även några tabletter utskrivna mot mitt migrän, hoppas verkligen att de hjälper.. Ska hämta ut dem imon.
Tog även blodprov och sånt.. skönt att ha det gjort med =)

Nu ligger bella isängen å ska försdöka sova, förtillfället ligger hon bara å pratar där inne. haha busungen=) .
jag ska snart ta tag i disken och så tänkte jag . sen  fixa i garderoben ikväll. ska inte hem till mamma ikväll iaf,för hon hade lite å fixa med  å så, så vi ska nog ta det imon istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0