lite tid över =)

Så nu är jag hemma å har tid för bloggen lite.. Bella ligger å sover så sött. hon sov inget  på förmiddagen vilken hon inte gjort så mkt på senaste tiden å det funkar kalas bra =) .
så nu sitterjag ¨ska skriva en matlsedel för denna veckan =) tänkte vara duktig å ha det planerat :)klart det kan ändras ibland men ändå skönt å planera lite mer än vad jag brukar göra :P haha

snart kommer min syster hit å lämnar hennes hund med =) ska ju passa den tills på fredag. imon blir det tacos kväll å de med ida å amanda. som vi planerat länge men alltid något som kommit i vägen. haha typiskt :P så de ska bli mkt trevligt.

Nehe nu ska jag städa lite här med =)

Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

GÖR DET, de är svin goda! :) Lägg upp bilder sen och visa upp hur de blev här i din blogg! Vill gärna se!

2010-01-31 @ 18:46:57
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0