Lyckligt lottad

Nu har jag fått i mig lite våfflor iaf. :) gott var det som tusan . fick i mig två bara dock men finns smet kvar så kan göra fler om jag blir sugen =) .
Jag spydde innan föresten . bara kom så där.. vet inte vad de är.. få se om jag spyr med då är det väl kräksjukan eller något annars så är det väl bebis i magen som busar :P hehe .
Få se hur det är ikväll å imon helt enkelt =) .

bella ligger i sängen å ska sova nu :) hoppas hon somnar. det behöver hon verkligen eftersom hon sovit så oroligt inatt.
Har jag sagt att bella älskar att titta på lotta på bråkmakargatan . hon blir helt inne i filmen =) så söt. haha .

Tänk vad jag är lyckligt lottad. som ska få vara med om ännu en graviditet, och få ännu ett mirakel.. längtar massor.. ser framemot å veta  vad det är för buse i magen, Fundera på namn och så .. Tjejnamn är typ redan bestämmt (Iaf om jag får bestämma,Mina vänner vet vilket namn det är) killnamn tycker jag är mkt svårare =) . hehe älskling har ett namn han vill iaf :P .
Jag längtar tills jag får känna sparkar och ultraljudet. :)
Tänk om tiden kunde gå lite fortare.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0