Mysa

Godmorgon..
Bella somnade gott sen igår. fick gå upp å byta några blöjor inatt bara men inga spyor, skönt.. hoppas hon är bättre idag .hon var gnällig innan å ville inte vara själv på golvet uta ni famnen eller bara sitta å mysa å kolla på tv.. tur var väl de egentligen då jag vaknade med sjuk migrän.
den sitter fortfarande i, men hoppas den försvinner snart.

Imon ska jag prata med en läkare, om mina migrän problem och ang mitt hjärtfel.hoppas de går bar och att de kan ge mig några tips på vad jag kan göra mot migränen eller vilka tabletter jag får äta. för detta funkar ju inte.

Nehe nu måste jag vila igen ..

Kommentarer
Postat av: nina

Hehe ingen aning faktiskt, måste vara svårt att känna själva kanten :P När jag ligger ner känner jag bara att det är nåt hårt där, som en liten boll typ, men ingen kant :P

2010-01-03 @ 11:59:13
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0