nöjd

Nu harvi vri iväg å kollat på hästarna.. blev bara en snabbis för de var så jävkla kallt ;)
men mysigt var det bella klappade hebbe(den första hästen som jag red i de stallet, otroligt snäll häst) hon var så nöjd å skrattade så gott.. min lilla tjej=) .
nu är vi hemma iaf å bella liggeri sängen å ska sova =) tröttis.. jag ahrprecis ätit upp min första citron... undra hur många citroner det kommer gå åt om jag äter de så här mkt :P  älskling köpte bara tre :P men de räcker kanske idag iaf ;) haha

ska äta lite mackor å så nu tänkte jag. :) sen vänta på att älsk kommer hem så vi kan bestämma middag ;) jag ska vika tvätt å sånt tråkigt med :P
blää
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén!

ÅH! Tack så jätte mkt för din kommentar. Inte varit inne på din blogg tidigare, men jag fastnade nu kan jag lova! Härlig, och jätte mysig. Hur hittade du in till mig?



OTROLIGT obeskrivligt fin dotter ni har! :)

Kram!

2010-01-08 @ 22:10:18
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0