Pigg å glad kexchoklad.

Idag så sov jag till 10 ungefär.. då vaknade jag och var pigg=) skönt=) . sov nog i nästan 12 timmar. la mig vid 11 igår... behövde verkligen all denna sömn=) imon blir det tvättid tidigt.. var tvungen att ta morgonpasset fanns ingen annan förens nästa vecka..:P

Idag så kommer Amanda hit en sväng. sen ska jag försöka få tag på ida med så se om vi kan hitta på något snart nu när hela familjen är friska igen =) .vill ju träffa henne se hur hon mår å se hur lilla gullungen växt =) .
jag haar ju inga planer på hela helgen så vore ju perfekt om hon också kan ..
:D ikväll så kommer moa hit med tror jag . vi ska kolla på en film. skrääck. kommer inte ihåg vad den heter nu men skriver de sen;)

nu är dte inte långt kvar till den 12 när jag ÄNTLIGEN ska få fixa mitt hemska hår=). som jag fick av världensbästa syster =) . så då ska jag hem till henne =) ska givetvis ta för och efterbild.. om jag får gissa så lär de bli rätt stor föändring även om jag inte har en aning om hurjag ska färga och klippa de;)

Nehe nu ska jag göra mig iordning=) -


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; tack så mycket. och detsamma ser jag =) hur långt gången är du?

2010-01-07 @ 13:48:11
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

jag är i v 17 nu, så i juni någon gång!

2010-01-07 @ 13:55:32
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0