pigg och sovmorgon =)

Nu blir det snart sängen.. fast är rätt pigg å har sovmorgon imon =) underbart.. skönt att vara lite pigg för en gång skull. dock ont i ryggen å de som vanligt.. ska ringa min barnmorska å kolla om man får använda spikmattan. hört lite olika om de där.. vill ju vara på säkra sidan =) .

tänkte slänga upp två bilder på när bella leker med min mössa iaf=) . hon älskar att ha den på sig :P haha lite stor dock. imon går jag in i v 14 och då kommer det magbilder med =)





älskar dig snuttan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt är det body Bella ha på sig ? du kan väl meila mig .Sandra [email protected] ... vart har du köpt den ..Ida s mamma

2010-01-16 @ 08:56:24
Postat av: Lina

Varför skulle man inte få använda spikmatta? :P Det påverkar väl inte barnet på nåt sätt :)

2010-01-16 @ 10:20:22
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0