pojke eller flicka?

gud vad jag ser framemot att veta vad det är för buse i magen.. om det är en kille denna gången med tanke på hur jag mårdenna graviditeten.. eller om det är en tjej ändå.. men bella mådde jag ju bra.. mådde illa någon gång ibland osv men inte närheten av det här..

Nu har jag fått i mig några skorpor iaf. min räddare i nöden när jag mår illa eller så.. dock är de slut nu. så ska se om min älskade mor har lust att åka förbi ikea å köpa några påsar till mig. älskar deras skorpor=)

vad tror ni.. tror ni man kan gissa om det är en tjej eller kille på grund utav hur man mår under graviditeten?

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, tack så mycket! Kommer absolut skriva en förlossningsberättelse sen, just nu är vi bara så himla chockade (födelsen var ju lite speciell som du säkert kan förstå av mitt senaste blogginlägg)



Hm, jag har ju mått superbra under hela graviditeten och det var en grabb i magen ;) så tror det är svårt att gissa på förhand, men hjärtljuden brukar de ju säga är lägre hos killar. (Vilket även stämde i mitt fall)

2010-01-17 @ 12:23:11
URL: http://www.metrobloggen.sea/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0